Upphovsland: Sverige
1. Skräp och flyttservice
Avsnitt 1 - Skräp och flyttservice, Säsong 2
Företaget College Hunks Hauling Junk har utvecklats från att syssla med bortforslande av bråte till att även erbjuda flytt-tjänster. Reklambyråerna Fletcher Rowley och Breen Smith bjuds in för att tävla om uppdraget.
2. Lockande hårkamp
Avsnitt 2 - Lockande hårkamp, Säsong 2
Skönhetsföretaget Bliss ska lansera en hårborttagningsprodukt som tar bort oönskad hårväxt på överläppen hos kvinnor. För detta önskar de en lekfull och kreativ reklamkampanj. Byråerna Innerspin och MC2 bjuds in för att tävla om uppdraget.
3. Garanterad garanti
Avsnitt 3 - Garanterad garanti, Säsong 2
Företaget Square Trade har många nöjda kunder, men få känner till företagsnamnet. Det är hög tid för förändring. Square Trade tror på en reklamkampanj som sprids i sociala medier. Byråerna Heaven spot och Mischievious Studios tävlar.
4. Säljande sportighet
Avsnitt 4 - Säljande sportighet, Säsong 2
Företaget Tommy Bahama önskar synliggöra sitt varumärke - och speciellt sina sportkläder för kvinnor. De tävlande reklambyråerna, Neuron Syndicate och Pasadena Advertising, har en vecka på sig att komma med förslag till pitchen.
5. Frestande pizza
Avsnitt 5 - Frestande pizza, Säsong 2
Little Caesars, en pizzakedja med anor från 50-talet, vill öka kännedomen om den höga kvalitén i deras val av råvaror. De tävlande reklambyråerna, Commonground och Bee Line Communications, skiljer sig från varandra på flera plan.
6. Lockande sound
Avsnitt 6 - Lockande sound, Säsong 2
Företaget Gibson är mest känt för sina gitarrer. Ägaren Henry Juszkiewicz vill ta företaget till en ny nivå och göra Gibson till ett livsstilsmärke. De tävlande byråerna Powell Creative och DBD får slita hårt.
7. Gåvor i fokus
Avsnitt 7 - Gåvor i fokus, Säsong 2
Blomsterföretaget 1800flowers.com vill med hjälp av en reklamkampanj utöka sin verksamhet och erbjuda sina kunder möjligheten att ge bort presenter via sociala medier. Reklambyråerna One/x och Cor bjuds in för att tävla om uppdraget.
8. Klassiskt rent
Avsnitt 8 - Klassiskt rent, Säsong 2
Fuller Brush Company som säljer städprodukter vill nå den yngre generationen i sociala medier. Byråerna Monogram Group och Central Coast bjuds in för att tävla om uppdraget. Hur ska företaget välja när byråerna har exakt samma tagline?
Hittade du något som inte stämmer?
Ge din feedback