vidare till tv.nu
ANNONS
Scrolla ner till tv.nu
TV.NU är en del av
Schibsted-familjen
Varför ser du denna annons?
Du ser denna annons eftersom sajten du besöker till stor del finansieras av annonsintäkter. Vissa annonser ser du för att vi tror att de kan intressera dig. Detta antagande baserar vi på din tidigare aktivitet på Schibsteds sajter och appar.
Hantera dina annonsinställningar
Om Schibsted och annonsering
Schibsted är en etablerad mediekoncern med huvudkontor i Oslo, som äger sajter som till exempel Blocket, Svenska Dagbladet, Omni, Aftonbladet och Prisjakt.
Läs mer om annonsering på Schibsted
logga in

Ekonomibyrån

Säsong 3
Dokumentär
Ekonomi
Dela
Säsong 3
Dokumentär
Ekonomi
116
81
S3:A6 Makthavarna - De samarbetar med näringsliv, myndigheter och politiker. De är enskilda personer med många följare som tjänar stora pengar på att exponera sina liv. Infuencer marketing är ett växande fenomen och branschen lockade omkring en miljard i investeringar förra året. Men hur blev influencern den nya makthavaren? Vilka är baksidorna med branschen? Gäster: Anitha Clemence, influencer och entreprenör, Yasmine Winberg, journalist som granskat influencerbranschen, och Daniel Redgert.

Upphovsland: Sverige

Dokumentär
Ekonomi
Dela
Fler dokumentärer? Kolla här...sektionspartner
Betygsätt Ekonomibyrån
116
81

Säsonger och avsnitt

Hittade du något som inte stämmer?

Ge din feedback
tv.nu är en del av Schibsted som ansvarar för hanteringen av din data på den här webplatsen
Personuppgiftspolicy