vidare till tv.nu
ANNONS
Scrolla ner till tv.nu
TV.NU är en del av
Schibsted-familjen
Varför ser du denna annons?
Du ser denna annons eftersom sajten du besöker till stor del finansieras av annonsintäkter. Vissa annonser ser du för att vi tror att de kan intressera dig. Detta antagande baserar vi på din tidigare aktivitet på Schibsteds sajter och appar.
Hantera dina annonsinställningar
Om Schibsted och annonsering
Schibsted är en etablerad mediekoncern med huvudkontor i Oslo, som äger sajter som till exempel Blocket, Svenska Dagbladet, Omni, Aftonbladet och Prisjakt.
Läs mer om annonsering på Schibsted
logga in

Ekonomibyrån

Säsong 9
Serie
Dokumentär
Ekonomi
Dela
Säsong 9
Serie
Dokumentär
Ekonomi
SVT2 • Lör 20 apr 11:10 - 11:40repris
116
81
S9:A12 - Taylor Swifts Sverigespelningar ger klirr i hotellens, butikernas och krogarnas kassor. 150 000 swifties invaderar Stockholm och väntas spendera en halv miljard kronor. Vad betyder stora konserter, festivaler och idrottsevent för ett lands turism och ekonomi? Och hur har swiftonomics blivit ett begrepp som ekonomer och centralbanker pratar om? I studion: Katrine Kielos-Marçal, ekonomikommentator DN, Sandro Catenacci, vd Nobis och Anna-Paula Jonsson, framtidsstrateg Kairos Future.

Upphovsland: Sverige

Serie
Dokumentär
Ekonomi
Dela
Fler dokumentärer? Kolla här...sektionspartner
Betygsätt Ekonomibyrån
116
81

Säsonger och avsnitt

Hittade du något som inte stämmer?

Ge din feedback
tv.nu är en del av Schibsted som ansvarar för hanteringen av din data på den här webplatsen
Personuppgiftspolicy