vidare till tv.nu
ANNONS
Scrolla ner till tv.nu
TV.NU är en del av
Schibsted-familjen
Varför ser du denna annons?
Du ser denna annons eftersom sajten du besöker till stor del finansieras av annonsintäkter. Vissa annonser ser du för att vi tror att de kan intressera dig. Detta antagande baserar vi på din tidigare aktivitet på Schibsteds sajter och appar.
Hantera dina annonsinställningar
Om Schibsted och annonsering
Schibsted är en etablerad mediekoncern med huvudkontor i Oslo, som äger sajter som till exempel Blocket, Svenska Dagbladet, Omni, Aftonbladet och Prisjakt.
Läs mer om annonsering på Schibsted
logga in

La Mode 2.0 : je poste donc je suis

Dokumentär
Special
Dela
Dokumentär
Special
0
0
Instagram, Pinterest, Facebook, Tumblr, Vine, Twitter... On ne compte plus le nombre de réseaux sociaux où les It Girls publient sans modération des photos ou des commentaires de leur vie quotidienne. On observe une réelle démocratisation de ces pratiques, comme un journal intime à livre ouvert où chaque publication est l'expression d'un narcissisme décomplexé. Comment devient-on une star d'Instagram ou Tumblr ?
Dokumentär
Special
Dela
Fler dokumentärer? Kolla här...sektionspartner
Betygsätt La Mode 2.0 : je poste donc je suis
0
0

Hittade du något som inte stämmer?

Ge din feedback
tv.nu är en del av Schibsted som ansvarar för hanteringen av din data på den här webplatsen
Personuppgiftspolicy